-
Použijeme menší šroubováček pro demontáž spojnic a ojnice. Lehce zapáčíme a umělohmotné čepy jdou vysunout. Nezapomeňme pořadí čepů, přední a zadní jsou jiné. Pro demontáž rozvodu sejmeme kotel a následně demontujeme válce s rozvodem. Žiletkovou pilkou nebo kotoučkem odřízneme od protikliky a kulisy výstředníkové tyče. Do protiklik a kulis vyvrtáme dírky pro čepy patřičného průměru. Jako poslední demontujeme ojnice, opatrně je odbrousíme z křižáků i s původním umělohmotným čepem. Zevnitř křižáků je velmi málo místa, nová ojnice se musí krýt se zadním čelem křižáků, aby nepřekážela v hladkém chodu křižáků. Vyvrtáme opět patřičnou dírku na středech křižáků pro čepy ojnic.
-
Připravíme si ojnice, spojnice a výstředníkové tyče. Spájíme zadní a přední patřičné hrany. Po spájení je pilníkem dočistíme a vylehčení ojnic a spojnic natřeme černou barvou. Připravíme si patřičné čípky (např. je můžeme připravit ze špendlíků, jejich hlavičky ve vrtačce patřičně upravíme).
-
Můžeme přistoupit k montáži. Spojnice nasadíme, nezaměňte pořadí umělohmotných čepů. Ojnice přinýtujeme nebo zalepíme čepy do křižáků. Každý dle svých možností a schopností. Pozor na zadní čela křižáků, je tam pak velmi málo místa po sesazení rozvodu. Výstředníkové tyče přinýtujeme (nebo přilepíme) k protiklikám a kulisám. U kulis musíme dát pozor, neboť z vnitřní strany by hlava nýtu mohla překážet.
-
Po konečné montáži, přezkoušíme hladký chod pohonu a rozvodu.
-
Pro výměnu čelníku je nutné sundat původní čelník s nárazníky a demontovat šachtu pro spřáhlo. Nový modelový čelník sletujeme, dosadíme vodítko tažného háku a natřeme černou barvou. Po té jej můžeme přilepit místo původního čelníku. Dosadíme nárazníky, nejlépe použijeme zase tyčové (můžeme použít i ty původní po opatrném odříznutí). Dále dosadíme šroubovku a hadice pro sací, případně tlakovou brzdu (dle provedení).
Mnoho trpělivosti a radosti z Vašeho díla Vám přeje firma DETAIL |